Odstąpienie od umowy
Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia fizycznego wejścia przez konsumenta w posiadanie towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sprzedającego pisemnie o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Podpisane oświadczenie należy wysłać na adres mailowy: kontakt.lovecarry@gmail.com lub dołączyć do paczki ze zwracanym towarem na adres: Natalia Łuszczki ul. Staszica 2B/1, 37-450 Stalowa Wola.
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest w Regulaminie Sklepu w paragrafie 10 lub w zakładce: Odstąpienie od umowy.
Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
Klient w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w treści niniejszego Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Koszty przesyłki zwrotnej zakupionego towaru ponosi kupujący.
Po otrzymaniu towaru przez sprzedawcę. Klientowi zwracane są koszty zakupu towaru wraz z kosztami dostawy.
Procedura reklamacji
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Reklamacje należy składać na adres Sprzedającego. W treści zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o podanie danych kontaktowych, opisu przedmiotu reklamacji a także okazanie dowodu zakupu.
Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.