Reklamacje i Zwroty

Odstąpienie od umowy

 

Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia fizycznego wejścia przez konsumenta w posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sprzedającego pisemnie o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Podpisane oświadczenie należy wysłać na adres mailowy: kontakt.lovecarry@gmail.com lub dołączyć do paczki ze zwracanym towarem na adres:  Natalia Łuszczki ul. Staszica 2B/1, 37-450 Stalowa Wola

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest w Regulaminie Sklepu w paragrafie 10 lub w zakładce: Odstąpienie od umowy.

Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.

Klient w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w treści niniejszego Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i   funkcjonowania Towaru.

Koszty przesyłki zwrotnej zakupionego towaru ponosi kupujący.

Po otrzymaniu towaru przez sprzedawcę. Klientowi zwracane są koszty zakupu towaru wraz z kosztami dostawy.

 

Procedura reklamacji

 

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje należy składać na adres Sprzedającego.  W treści zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o podanie danych kontaktowych, opisu przedmiotu reklamacji a także okazanie dowodu zakupu.

Sprzedający  rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl