REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Spis Treści:
1. Definicje
2. Zasady ogólne
3. Składanie zamówień
4. Koszty i termin wysyłki
5. Płatności
6. Odstąpienie od umowy
7. Procedura reklamacji
8. Ochrona danych osobowych
9. Postanowienia końcowe
10. Wzór formularza odstąpienia od umowy
Sklep Internetowy www.lovecarry.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem: www.lovecarry.pl
Sprzedającym jest Natalia Łuszczki prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Natalia Łuszczki La Nelli która jest dostępna pod adresem: ul. Staszica 2B/1 Stalowa Wola 37-450, podlegająca wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i wpisana pod numerem NIP: 8652506304, Regon: 365977344.
Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:
- pod numerem telefonu: 793912810
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@lovecarry.pl
§ 1 Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Przedmiot transakcji - towary wymienione i opisane na stronie Sklepu Internetowego.
- Sklep internetowy- serwis internetowy dostępny pod adresem: www.lovecarry.pl za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
- Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Zamówienie– oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
§ 2 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.lovecarry.pl
- Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Sklep internetowy www.lovecarry.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie Towary oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Towary oferowane w Sklepie Internetowym posiadają najwyższe międzynarodowe standardy jakości oraz są zgodne z normami bezpieczeństwa.
- Klient może uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu: www.lovecarry.pl/regulamin
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, praw majątkowych i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa.
§ 3 Składanie zamówień
- Wszystkie ceny podane na sklepie internetowym www.lovecarry.pl są cenami brutto podanymi w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Do ceny Towaru należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w zakładce „dostawa” dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
- Zamówienia są przyjmowane przez sklep internetowy.
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienia w Sklepie Internetowym są realizowane w Dni Robocze ( tj. od poniedziałku do piątku od 9.00 do 15.00. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Wraz z wysyłką towaru, mailowo wysyłamy dowód zakupu.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
- Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności.
- W wypadku braku zamówionych Towarów w magazynie, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie oraz związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin.
§ 4 Koszty i termin wysyłki
- Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
- Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 Dni Roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty za zamówienie.
- Dokładniejsze informacje o kosztach dostawy, które ponosi klient dostępne są w zakładce: Dostawa.
§ 5 Płatności
Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (Dotpay) lub przelewem na konto bankowe sklepu.
§ 6 Odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia fizycznego wejścia przez konsumenta w posiadanie towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sprzedającego pisemnie o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Podpisane oświadczenie należy wysłać na adres mailowy: kontakt.lovecarry@gmail.com lub dołączyć do paczki ze zwracanym towarem na adres: Natalia Łuszczki ul. Staszica 2B/1, 37-450 Stalowa Wola
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest w Regulaminie Sklepu w paragrafie 10.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
- Klient w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w treści niniejszego Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Koszty przesyłki zwrotnej zakupionego towaru ponosi kupujący.
- Po otrzymaniu towaru przez sprzedawcę. Klientowi zwracane są koszty zakupu towaru wraz z kosztami dostawy.
§ 7 Procedura reklamacji
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje należy składać na adres Sprzedającego. W treści zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o podanie danych kontaktowych, opisu przedmiotu reklamacji a także okazanie dowodu zakupu.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.
§ 8 Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Administrator sklepu zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej sklepu poświęconej polityce prywatności.
§ 9 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 10 Wzór formularza odstąpienia od umowy
(Załącznik numer 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta)
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat:
Natalia Łuszczki La Nelli
Ul. Staszica 2B/1
37-450 Stalowa Wola
www.lovecarry.pl
kontakt@lovecarry.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.